Ordsvall

måndag, november 24, 2008

En för tidig julklapp

Hej mitt vinterland! Idag är det exakt en månad kvar till Julafton och snön ligger tjock på marken. Barnen åker pulka och kylan tränger in genom de alldeles för tunna kläderna. Julskyltningen och julreklamen på tv är i full gång. Nog börjar det kännas att det är dags för julklappsinköp? Det tyckte visst även mina föräldrar som överraskade mig med en för tidig julklapp. De kom in till mig sjungandes en julsång. Jag öppnade påsen och såg till min förtjusning att det var en mobiltelefon! Just den som jag hade pekat ut för bara någon dag sen som en tänkbar julklapp. Nokia 6220 classic, med en 5-megapixelkamera. Skälet till varför jag fick den nu var enligt dem att jag ska ha en [fungerande]kamera till lördagens stora händelse...

Etiketter: , , ,

4 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]



<< Startsida