Ordsvall

tisdag, november 18, 2008

Sömnproblem och hungersnöd

Klockan är snart 3 och jag kan inte sova. Av och an vred jag mig i sängen innan jag tillslut gav upp och satte mig här. Hungrig är jag också. Ruskigt hungrig! Men någon nattmat tänker jag inte stoppa i mig. Jag får helt enkelt hoppas att tiden går fort, så att det snart är morgon och jag får äta frukost. Jag älskar verkligen när det är dags för frukost. Ja, det vill säga om jag har tid att sitta ner och äta lugnt och njuta. Men det brukar jag se till att jag har. En tallrik yoghurt och mackor med skinka och gurka på. I vissa fall även kaffe. Gott! Åh, nu är jag så hungrig att det gör ont. Det är nog dags att försöka sova igen! Längtar till morgonen...

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]



<< Startsida