Ordsvall

fredag, november 07, 2008

Idol med rocktema

Jag har inte följt Idol alls, men ikväll var jag benägen att göra ett undantag. Skälet var att det stod rocktema på schemat, vilket passar mig alldeles utmärkt. Det är alltid kul att se (höra) härliga rockklassiker göras om på nytt. Samtliga deltagare gjorde bra ifrån sig men Robin*2 och Kevin var mina favoriter ikväll. Fick jag bestämma skulle Lars eller Alice åka hem. Lars sjöng inte speciellt bra och stod som fastfrusen med märkliga armspasmer och Alice var bra men ointressant. Ett plus för Idol var att Desmond Child hade varit med och hjälpt deltagarna med låtarna (självklart valde alla låtar som han skrivit) och sedan fick delta i juryn. Det kryddade upp det hela!

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]



<< Startsida