Ordsvall

tisdag, augusti 01, 2006

Kort sammanfattning av det senaste

Oj, vad jag har varit upptagen. Kungshamn var toppen! Det går inte att sammanfatta det bättre än så. Här är det utlovade kortet där nerifrån (dock inte från Kungshamn, utan från Smögen). Kan ju förresten påpeka att jag inte glömde något alls när jag packade, så mitt packningssätt fungerade fint.


Efter min lilla visit på västkusten åkte jag till det vackra Värmland och njöt. Naturen där är inte att leka med och finare dialekt finns inte. Självklart hade jag kameran med och fångade lite godis på bild.


Och så tillslut har jag fått jobb! Så nu är jag upptagen på dagarna och helt slut på kvällarna. Men pengar, pengar, pengar! Det är ett rätt schysst jobb också, så jag är nöjd.

Etiketter: ,

2 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]



<< Startsida