Ordsvall

söndag, juli 09, 2006

Tå-rapport

Okej, nu har jag fått order från Robert att avlägga rapport om hur det står till med tån.

So here I go: Den mår bra! Det vill säga så länge jag inte trycker på den, sparkar på något eller blir trampad på. Så ingen panik, jag behöver inte amputera. Jag upprepar: jag behöver inte amputera. Alla kan nu andas ut och återgå till att oroa sig om andra, mindre viktiga saker. Och nu till den stora frågan; hur gick detta till? Nå, det var inte så dramatiskt. Jag slog i en hög dörrlist (hårt), vilket alltså inte är något jag rekommenderar. Antagligen bröt jag den, för det tog lång tid innan den blev hyfsat bra. Visst kunde jag gå rätt bra bara några dagar senare, men varje gång efter en promenad kändes det som att det nog hade varit bättre att vara hemma och vila. Men som sagt, faran är nu över och ni kan gå och käka kex. Over and out.

Etiketter:

3 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]



<< Startsida