Ordsvall

fredag, juli 07, 2006

Maris funderingar

Det blev sol och bad idag, över 30 grader i skuggan.

Min söta vän Mari i vattnet: "Jag känner mig.. blöt". Bästa konstaterandet idag. Senare slängde hon ut ännu en kommentar i äkta Mari-anda om en grej som flöt i vattnet: "Oj är den redan där, undra vilken hastighet den förflyttas i..." Ja, Maris funderingar är alltid lika intressanta. Någon dag måste någon fylla en bok med dessa. Gör inte hon det, får det väl bli jag som tar pennan till handen (eller fingrarna till tangentbordet kanske?). Försökte övertala henne till att börja blogga också, eftersom hon skriver riktigt bra. Det skulle vara underbart att läsa. Förresten måste jag ju säga att magknipande skrattatacker i vattnet inte direkt är något att rekommendera, men vad gör man?

Frustrerande när Internet vägrar att lyda. Men fy skam den som ger sig. Det gäller ju att visa vem som bestämmer, eller hur?

Etiketter:

3 kommentarer:

  • klockrent! jag finner inga ord josefin :P hahahaa men jag kanske kan tänka ut nå bättre att skriva under min tankestund imorrn? hahaa

    Av Anonymous Anonym, Klockan 12:08 fm, juli 08, 2006  

  • Haha, tillåt mig att småle en smula Mari. Jo, du får ta dig en djup funderare och återkomma till mig sen. Jag måste ju börja skissa på en bok, om du inte gör det själv dvs.

    Av Blogger Josefin, Klockan 12:12 fm, juli 08, 2006  

  • haha totalt självklart :P

    Av Anonymous Anonym, Klockan 12:14 fm, juli 08, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]



<< Startsida