Ordsvall

tisdag, juni 13, 2006

En het sommar

Sitter här och rinner bort, det är så otroligt varmt! Men jag klagar inte, nu behöver man ju inte ens resa bort för att få en riktig sommar. Okej, det är klart att jag vill resa, jag menar inte så, men har man inte pengar så har man inte. Jag har inte lyckats få något jobb heller, det ser lite illa ut. Men å andra sidan så kan jag ju nu i stället tillbringa min tid på balkongen och bli brun för en gång skull! Har lyckats bränna mig på magen också, alldeles tomatröd! Aj aj, inte skönt kan jag ju säga, farligt att glömma att smörja in sig. I lördags tog jag, för mig, årets första dopp! Kallt till en början, men sen blev det härligt uppfriskande.

Etiketter:

2 kommentarer:

  • Och när alla andra tjänar så ruskigt mycket pengar samtidigt som man själv är en ideell människa som sliter för, ja, konstens skull.

    Då känner man sig ganska misslyckad.

    Dessutom är det märkligt att en sådan fin blogg som det här inte blir kommenterad.

    Av Anonymous Anonym, Klockan 11:25 em, juli 05, 2006  

  • Ja, de borde dela med sig lite tycker man ju ;) Tack, det värmde!

    Av Blogger Josefin, Klockan 11:37 em, juli 05, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]



<< Startsida