Ordsvall

torsdag, juli 13, 2006

Brända popcorn och rött öga

Jag bränner aldrig popcorn (för hur svårt är det att få dem bra?). Tills igår, då de råkade vara inne i mikron alldeles för länge. Men jag skyller det naturligtvis på min vän som distraherade mig, så jag inte hörde något annat än hennes röst. Det var inte första gången vi var så inne i vårt samtal att vi glömde allt och alla. Några timmar innan hade vi helt missat tåget som kom in till stationen och sedan åkte därifrån. Hoppsan. Vi är alldeles för intressanta helt enkelt. I alla fall åt jag de underbart välpoppade popcornen (min vän ville inte röra dem) och såg Red Eye. Den var bra.

Btw, min blogg finns nu på bloggkartan.se. Woho.

Och får ju inte glömma att påpeka att Louise har börjat blogga igen. Woho en gång till.

Etiketter: ,

3 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]



<< Startsida