Ordsvall

torsdag, juli 20, 2006

Packa pappas kappsäck

Japp, då blir det torka i några dagar till då. Hoppas ni står ut. Packar min väska och drar iväg till Kungshamn. Härligt ska det bli! Och kanske kommer det upp något kort därifrån. Vi får väl se, den som väntar på något gott...

Så, det här med packning är inte min starka sida. Jag packar alltid alldeles för mycket, bara för att vara säker på att jag inte glömmer något. Gissa vems väska som väger tyngst? Mhm, min. Men så glömmer jag inget viktigt i alla fall! (Hoppas jag). Nå, då ska vi se. Vad är viktigast?
Mobil - ligger på laddning
Plånbok - (panikade ett tag innan jag hittade den) check
Kläder - (så det räcker och blir över) check
Skor - check
Tandborste - check
Smink - får jag lägga ner imorgon
Linsvätska & co - samma här
Kamera - check
Solbrillor - check

Det här blir nog bra. Mot västkusten!

Etiketter:

1 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]



<< Startsida