Ordsvall

måndag, februari 16, 2009

Tåmisshandeln fortsätter

Vad är det med mig och tår? Har jag någon undermedveten önskan att misshandla dem gång på gång? Idag slog jag foten i en olämpligt placerad resväska. Det gjorde ont. Så otroligt fruktansvärt ont att jag slängde mig ner i fåtöljen som stod bredvid och kippade efter luft. När så luften återkommit till mina lungor skrek jag rätt ut. Nu har jag gjort det igen. Bryta tår är min grej, min nisch. Vill du veta hur man bäst bryter tår? Kom till mig. Jag vet allt om tåmisshandel. Nu har dock inte min tå, i det här fallet mittentån ("långtån"), blivit blåsvart som förut, så det finns hopp om snabbt tillfrisknande. Problemet att gå kvarstår dock när jag inte kan stödja alls på foten. Hela foten värker från tån ut till hälen om jag försöker. Så bruten eller ej, det här var inte det minsta roligt! Vad som ändå är lite småroligt är att det snart är 90 personer har ramlat in på min blogg efter att ha googlat "bruten tå". Ja, inte roligt för att det är så många som är tåmisshandlare, utan för att de alla samlas här.

Etiketter:

2 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]



<< Startsida