Ordsvall

lördag, januari 17, 2009

En dansant karl

Jag vill verkligen inte skriva massa trams om hur otroligt snygg den och den är i det och det TV-programmet. Det känns så löjligt, och är antagligen inte heller speciellt intressant att läsa. Därför tänker jag inte göra det heller. Annars hade jag skrivit något om att den där dansaren Martin Ragnarsson var väldigt het i gårdagens Let's dance. Men det gör jag alltså inte nu. Jag skriver inte heller något om hans ögon och genomträngande blick. Jag konstaterar bara att det var lite tråkigt att den där duktiga dansaren Martin, som rörde sig väldigt trevligt i en rumba, behövde åka ut så snart, i och med att danspartnern Linda Haglund (som ju är kändisen här, inte Martin) röstades bort. Jag förstår dock fullständigt varför. Linda var ju ganska tråkig.

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]



<< Startsida