Ordsvall

måndag, november 19, 2007

Oops I, almost, did it again

Aldrig hade jag väl kunnat drömma om att jag skulle säga det här men, i fredags trodde jag att jag återigen hade brutit en tå. Att bryta en tå en gång är illa nog, men TVÅ gånger? Väldigt klantig eller bara extremt känsliga tår? Jag vet inte, men jag börjar undra hur det är fatt med mig. Dock vet jag att jag inte är ensam om att bryta tår, inte mindre än 32 personer har ramlat in på min blogg och lämnat en kommentar efter att de har skadat tån och sedan sökt på "bruten tå" för att få information. Hur som helst är tån lite blåaktig men inte alls så svart som förra gången. När det hände tänkte jag bara "neej inte igeen, det här är ju löjligt". Tån har dock redan börjat bli bättre så jag är ganska övertygad om att den inte är bruten. Vad som har hänt vet jag inte men jag överlever. Händelsen förde faktiskt med sig en del positiva saker, bland annat att jag återupptog mitt bloggande. I'm back people!

Etiketter:

2 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]



<< Startsida