Ordsvall

onsdag, september 05, 2007

I kändisvimlet

Kändisar, vad är grejen med dem egentligen? De är ju bara vanliga människor som på ett eller annat sätt uppmärksammats genom media. Vanliga människor. Ändå råder sådan hysteri kring dem. Folk hajar till och viskar med kompisen när ett stycke kändis vandrar förbi. Själv går jag för det mesta som ett blindstyre på gatan och lägger inte märke till någon. Men när väl en sådan raritet inträffar beter jag mig precis som alla andra; jag tittar till en extra gång och kan inte låta bli att påpeka för kompisen vilka vi just passerade. Fånigt. Det ska i alla fall inte få gå så långt att jag skyltar här med vilka jag såg. Verkligen inte.

Etiketter:

5 kommentarer:

  • Vet inte vad som är mest skrämmande, att det är som du säger folk tycker det är något speciellt med kändisar eller faktumet att du tydligen läser aftonbladet-bloggen :P

    Av Blogger Unknown, Klockan 9:12 em, september 05, 2007  

  • P4k3: Jag läser den inte. Jag bara vet om den. Det är en av de bloggarna man bara känner till, ofrivilligt. Men läser den gör jag inte. Alls. Bara kikar. Ibland. Nångång.

    Av Blogger Josefin, Klockan 11:05 em, september 05, 2007  

  • hehe..sötnos!..:D
    tack för ditt inlägg! hoppas du får se mer kändiar..;)

    Av Anonymous Anonym, Klockan 8:36 fm, september 06, 2007  

  • Helvete. Du såg Alex och Calle utan att ta autograf till mig? JAG ÄLSKAR ALEX OCH CALLE! Hade lätt frågat om jag fått ta kort med dem om det var jag :D

    Av Anonymous Anonym, Klockan 9:05 em, september 06, 2007  

  • Lollo: Jag tänkte faktiskt på dig efteråt! Haha du bara måste göra det nångång, och berätta för mig hur det gick.

    Av Blogger Josefin, Klockan 9:48 em, september 06, 2007  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]



<< Startsida