Ordsvall

söndag, oktober 23, 2005

Lingonsinne?

Läste just att mensen tydligen ska ge oss kvinnor bättre lokalsinne. Tänk om det vore så väl. Då skulle den inte bara föra med sig elände. Men tyvärr har jag nog alltid dåligt lokalsinne som inte påverkas av lingonveckan. Enligt tysk forskning har kvinnor sämre lokalsinne än män på grund av testosteronet. Jag diskuterade faktiskt detta med en kille så sent som igår. Han hade fått den uppfattningen att de flesta tjejer har dåligt lokalsinne. Men jag trodde inte att det hade nåt med könet att göra alls, eftersom jag känner flera av det kvinnliga könet som har bra lokalsinne. Fast det finns ju alltid undantag. Nu har jag i alla fall något att skylla på när folk klagar på att jag har dåligt lokalsinne. "Ja, det beror på min låga halt av testosteron."

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]



<< Startsida