Ordsvall

lördag, oktober 22, 2005

Falsettpojke och äckelgubbe

Jag är chockad. Heelt oväntad utröstning i Idol ikväll, när Ola fick säga adjöss! Vem kunde ha anat det? Inte jag i alla fall. Han har en otrolig röst och kan vanligtvis hantera sin falsett väldigt bra. Men ikväll var det inte helt bra. Falsetten va faktiskt rätt dålig. Men i överlag är han grymt mycket bättre än vissa andra i Idol och jag vet att han har många fans, så det var som sagt väldigt överraskande att det var han som fick åka hem.
  Sen måste jag klaga på denna äckliga jury. Ja, jag måste faktiskt använda det ordet för en fjärdedel av den var i alla fall det ikväll. Clabbe. Jag har alltid haft något emot hans sätt att kommentera deltagarnas insatser, men ikväll nådde han verkligen gränsen! Han tyckte att en av tjejerna borde ha ”mer bett i blicken" och verka som att hon "har varit tillsammans med i alla fall en kille." Hur sjuk får man bli?! Slänga en sådan kommentar rakt i ansiktet på en ung tjej som är där för att sjunga. Äckelgubbe! Om han fick som han ville skulle väl alla tjejerna bara strutta runt på scenen halvnakna och ge honom passionerade blickar. Nej, hörrni på tv4, se till att byta ut äcklet genast! Ska man ge kritik som jury ska det göras proffessionellt. PUNKT.

Etiketter: ,

1 kommentarer:

  • Äckelgubbe? Claes af Geijerstam? Adel,röstar höger,ytlig,ordbajsare,döljer sina fula tankar, en fjärt i kosmos!!!

    Av Anonymous Anonym, Klockan 11:22 fm, juni 12, 2010  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]



<< Startsida