Ordsvall

onsdag, januari 13, 2010

Fotosamling

Varför tar man så otroligt många bilder att det är ett jätteprojekt bara att gå igenom dem och gallra ut de bästa? Ja okej, jag vet ju egentligen varför. Jag vill ju få så bra bilder som möjligt, och så är det så roligt att fota också. Nu har jag gått igenom en massa bilder jag tog när jag var i Värmland. Riktigt härliga vinterbilder! Men usch så kallt det var där. Jag insåg snabbt att det inte var någon vidare bra idé att ta av handskarna för att fota. När jag har kommit fram till vilka bilder jag vill visa upp kommer det nog dyka upp några här, för de som vill se. Imorgon åker jag till Dalarna och hälsar på Hanna. Det ska bli roligt! Jag tar med kameran då också, så får vi se om det blir några fina kort därifrån. Undra om jag kommer frysa fingrarna av mig där också...

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]



<< Startsida