Ordsvall

torsdag, mars 01, 2007

Bokrean

Så, nu har även jag tagit del av bokrean. Efter att ha inhandlat en spansk ordbok ute i vimlet knappade jag in bokus.com och fortsatte frossa där, även om det mest blev "fönstershopping" (det måste finnas ett bättre ord när man handlar på nätet?). Jag kunde dock inte bara hålla mig till rean, men det brukar väl bli så. Rean lockar och fångar intresset, och sen är man körd. Nåja, här är min lilla lista:

Prismas spanska ordbok; spansk-svensk/svensk-spansk
Liftarens guide till galaxen 1-5, Douglas Adams
Det ska bli ett sant nöje att döda dig, Magdalena Graaf
Den gröna milen, Stephen King

Etiketter:

5 kommentarer:

  • "Jag kunde dock inte bara hålla mig till rean, men det brukar väl bli så. Rean lockar och fångar intresset, och sen är man körd."

    Jag känner igen mig alltför väl i det där. :)

    Av Anonymous Anonym, Klockan 5:40 em, mars 01, 2007  

  • "Skärmshopping"? :)

    Av Anonymous Anonym, Klockan 9:31 em, mars 01, 2007  

  • Lollo, jag tänkte det också, men det låter så fånigt. Fönster kanske funkar ändå.

    Av Blogger Josefin, Klockan 9:32 em, mars 01, 2007  

  • Wow en del bra bokval där, King är helt fenomenal.. Köpte du böckerna på engelska? Riktigt bra text isf. Och ja fönstershopping relaterar nog till inetshopping också =) Men kom online nu!

    Av Blogger Unknown, Klockan 4:46 fm, mars 02, 2007  

  • Johan: Nope, det blev på svenska.

    Av Blogger Josefin, Klockan 11:14 fm, mars 02, 2007  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]



<< Startsida