Ordsvall

tisdag, februari 20, 2007

Fettissemla

Tack DN för att ni förstör min semmeldag (nåja, det var egentligen SANDRA som upplyste mig om detta, men henne hyser jag inget agg mot). Kunde jag inte få leva i min lyckobubbla helt ovetandes om alla de 500 kalorier som en semla innehåller? I alla fall idag. Jag tror att jag tar och hoppar in i bubblan igen och förnekar att jag någonsin har hört något dylikt. Ja, och så måste jag ju förneka att jag har skrivit det här också. Det blir bra. Nu ska jag gå och äta min semla, dricka mitt kaffe och se till att njuta som aldrig förr.

Etiketter:

6 kommentarer:

  • men det där beror ju på hur mycket grädde det är på ;)
    jag ville oxå ha en semla idag, men så fanns det inga i affären :( har inte fått äta nåååån på hela åååret..katastrof ju :P

    Av Anonymous Anonym, Klockan 10:04 em, februari 20, 2007  

  • Diana: Jo, det är klart. Min hade massa grädde ;) Men stackars dig, du får köpa imorrn!

    Av Blogger Josefin, Klockan 11:49 em, februari 20, 2007  

  • Ååh avundsjuk. Jätte! :[ Håller med Diana.. Katastrof! Ska det dröja 7 månader innan jag får sätta tänderna i en semla? Säljs dem året runt? Puss o kram

    Av Anonymous Anonym, Klockan 1:27 em, februari 21, 2007  

  • Äh, fett är okej. Kolhydrater är värre. Så kör en GI-semla med fullkorn och utan marsipan eller nått. Hahaha.

    Av Anonymous Anonym, Klockan 3:48 em, februari 22, 2007  

  • Johan: Sääkert, annars äre bara att baka ;)

    Louise: Haha! Får göra det.

    Av Blogger Josefin, Klockan 8:46 em, februari 22, 2007  

  • nu har jag ätit några hembakta semlor =)

    Av Anonymous Anonym, Klockan 6:26 em, februari 26, 2007  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]



<< Startsida