Ordsvall

tisdag, december 19, 2006

Inställt bak och överraskning

Idag har jag både roliga och tråkiga nyheter. Tyvärr blev eftermiddagens planerade pepparkaksbak inställt på grund av sjukdom. Det var nästan så att jag gick iväg och köpte deg för att ställa mig och baka själv, men sen ångrade jag mig. Bak och stök i kök är som bäst tillsammans med någon. Så det får bli en annan gång. För att övergå till de trevligare nyheterna så kan jag meddela att dagens tenta, som förövrigt handlade om kognition, gick över förväntan. Jag var inställd på att jag var helt körd och skulle få göra omtenta även i den här kursen, men det kändes ändå helt okej. Lite chockad är jag, tänk vad mycket jag kan ändå. Men man ska inte ropa hej innan man har kommit över bron, som det heter. Jag får vänta och se, men hur det än går gick det bättre än jag trodde så då är det dumt att klaga.

Etiketter: ,

1 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]



<< Startsida