Ordsvall

tisdag, november 14, 2006

Djurplågeri i hundskola

Jag blev så otroligt förbannad och chockad när jag läste det här. Helt ofattbart att någon kan göra något sådant mot oskyldiga djur. Kasta gubben i fängelse! Och ge hundarna nya ägare, som ställer upp för sin hund och inte slaviskt gör som någon galning säger åt dem att göra.
"- En tjej som var där samtidigt som mig hade en hund som rymde. Då lade hon ena knät i magen på hunden, tryckte en armbåge mot halsen och bet hunden i nosen så att den skrek. Allt på kursledaren Ove Nordbys uppmaning."

"- Ove sparkade min hund när den kissade bredvid honom. Han tyckte att jag skulle ta ut den i skogen, kissa på hunden och hänga upp den i ett träd som bestraffning. Så har de gjort med sina egna hundar, sa Ove."

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]



<< Startsida