Ordsvall

tisdag, november 14, 2006

När allt går fel...

Vilken dag. Först försov jag mig, vilket var just det jag och Sooz hade pratat om att vi inte fick göra. Inte idag. Men trots det hann jag ändå till plugget i tid för tentan. Tentan som jag antagligen kommer få göra om, vilket inte förvånar mig. När jag sen kom hem märkte jag att jag inte hade några nycklar. På grund av stressen imorse glömde jag dem i hyllan. Så jag begav mig till mammas jobb (dagis) och där fastnade jag ett tag. Fick ta hand om några 2-åringar. Söta, men det blev en del testande av gränser. Nu är dagen snart slut, men trots det är det något som säger mig att den här dagen kommer att bli till dagar...

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]



<< Startsida