Ordsvall

tisdag, mars 06, 2012

Glass- och kakmonster se hit!

Ben & Jerry Jag blir lite lycklig när jag ser en bild som denna. Kak-glassen är Ben & Jerry’s Wich (GB) som består av chokladcookies med chocolate chip-glass emellan. Jag älskar glass, jag älskar kakor och jag älskar choklad. Ser ni vad jag ser? Himmelsk njutning. Kak-glassen fick betyg 5 i Metros glasstest av årets nya glassar, så det verkar ju lovande.

En annan glass som jag längtar efter att få sätta tänderna i är nyheten Delicatobollsglass (Triumf glass). Delicatobollar är ju så fantastiskt goda, så jag hoppas verkligen glassen också är det. Betyg 4 har den fått från Metros testpanel.

Den tredje dregelvarningen är Cornetto Enigma Cookie (GB). En strut innehållandes vanlijglass med kaksmak, chokladsås och kak- bitar. Den fick betyg 5. Det vattnas i munnen!

Bild hämtad från Metro där ni även kan se hela testet.

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]



<< Startsida