Ordsvall

fredag, mars 07, 2008

Beygsöverklagan

För ett tag sedan skrev jag en uppsats om multimodal interaktion med fokus på underhållning och VR. Jag tyckte att jag hade lagt ner ganska mycket tid på den och gjort ett bra jobb, så jag valde att ifrågasätta det låga betyg jag fick (G). Nu fick jag tillbaka uppsatsen med kommentarer och trots att "uppsatsen är välskriven och det märks att du har jobbat" så stod hon fast vid sitt G. Dock sa hon att jag gärna får överklaga om jag tycker att hon har fel. Tyvärr måste jag inse att hon har rätt, men kanske ska jag överklaga bara för att se om jag kan få henne att ändra sig? Ett test på min övertalningsförmåga. Det skulle kunna vara kul.

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]



<< Startsida