Ordsvall

söndag, november 25, 2007

Sweden Rock

Ikväll släpptes de första banden som är klara för Sweden Rock Festival. Jag är väldigt sugen på att åka och min vän som drar i mig för att jag ska följa med kommer väl dra sönder mig efter ikväll. Judas Priest ska nämligen komma. Hon blev hysterisk när hon fick veta det. Även en annan vän blev som tokig. Det kostar dock en del och som fattig student gäller det att tänka lite ekonomiskt. Men ibland måste man prioritera. Tänk vilken sommar. Bo i tält och spana in svettiga, tatueringsprydda killar i för långt hår. Inte kan man väl missa det?

Några av banden som ska spela är Judas Priest, Mustasch, Saxon, Coheed & Cambria och Sabaton.

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]



<< Startsida