Ordsvall

söndag, januari 28, 2007

Flamberad arm

Idag fick jag se min arm brinna, det var en upplevelse. Om än en något obehaglig sådan. Under middagen sträckte jag mig över ett ljus och tröjärmen tog eld. Det gick på mindre än en sekund så slickades armen av lågorna och någon sekund senare var det över. Chockad hann jag få fram "min arm brinner" innan elden slocknade av sig själv. Jag är fortfarande i chock. Det spelar ingen roll hur mycket man har lärt sig om hur man ska hantera sådana situationer, när man ser sig själv i lågor förlorar man färdigheten att tänka. Min arm tog dock ingen skada alls, jag kände ingenting och det lämnades inget märke. Det svider lite nu, men det kan vara mer psykiskt än fysiskt. Men tröjan luktar inte gott.

Etiketter:

3 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]



<< Startsida