Ordsvall

torsdag, september 14, 2006

Uppskjut av tvångsinmatning

Okej, jag måste sluta skjuta upp saker. För jag är verkligen en mästare på det. Just nu sitter jag och försöker fixa till en rest från förra året (kurs: Konstruktion av kommunikativa system). Det är en rest på kompletteringsuppgiften för tentan som jag fick underkänt på (missade med 1 poäng). Men hela processen har ju tagit en evighet. Först tog det tid innan hon rättade tentan, sen innan hon kom på en bra kompletteringsuppgift. När man äntligen hade lämnat in den tog det säkert 2 månader innan jag fick svaret att jag inte hade använt mig av alla artiklar. Suck. Så nu sitter jag och läser sista artikeln om "Designing a spatially-grounded audioconferencing environment" och sedan ska jag trycka in något vettigt i uppsatsen med referens till den. Känns så otroligt värdelöst. Jag menar, borde det inte vara uppsatsens innehåll och kvalitet som räknas och inte antalet artiklar som jag har använt mig av? Den blir knappast bättre av att jag tvångsinmatar några till referenser.

Etiketter:

2 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]



<< Startsida